July 9, 2011

Boringnya......

Erm.... Dah lama rasanya aku x update blog aku nie. Lagipun x tau apa yg nak aku ceritakan, otak pulak tgh blur.... 'BORING' etu la ayat yg tgh b'legar2 d'kepala aku skunk nie.... hemm.... mengeluh lagiiiii.... 

Minggu lepas aku baru je kehilangan salah seorang ahli keluarga iaitu, adik lelakiku yg nombor 5. arwah meninggal secara mengejut selepas selesai mengaji quran d'surau b'dekatan rumah kami. Last aku b'cakap ngn die ketika mengucapkan epy bday kat die pada 30 jun... selang 2 hari, kami sekeluarga m'dapat pgglan telefon mengatakan arwah da meninggal dunia.....macam x percaya, semua b'laku dgn bgtu cpt...? Namun ajal maut adalah ketentuan allah, akmi sekeluarga redha dgn pemergian arwah....semoga rohnya d'cucuri rahmat dan d'tempatkan bersama golongan org2 b'iman... amin.

Buat mak, kuatkan semangat jgn b'sedih....relakan pemergian azmi, klu die (arwah) masih hidup, die ttu ssh hati tgk mak camtu. Hemm...pedih pulak rasa mata nie, ngantuk pn ada... Erm patutla... da kul 3 pg rupanya? okla, ckp setakat d'sini sj catatan aku atau cerita pendek aku tuk kali ini,...lepas nie aku akan selalu update blog nie klu ada kesempatan dan kelapangan.


No comments:

Post a Comment